برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟
سرخط خبرها

نتیجه و ویدئو خلاصه بازی رئال مادرید و آلمریا | خط و نشان بنزما برای لوا

  • کد خبر: ۱۶۱۲۸۸
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹
نتیجه و ویدئو خلاصه بازی رئال مادرید و آلمریا | خط و نشان بنزما برای لوا
رئال مادرید با هتریک کریم بنزما از سد آلمریا گذشت.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، در چارچوب هفته سی و دوم لالیگای اسپانیا، رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پذیرای آلمریا بود که توانست با هتریک کریم بنزما در نیمه نخست تک گل رودریگو در نیمه دوم با نتیجه ۴ بر ۲ بر آلمریا غلبه کند. گل‌های آلمریا را نیز لازارو و روبرتونه به ثمر رساندند.

کریم بنزما، مرد شماره یک این میدان با ۳۳ گلی که در این بازی به ثمر رساند، مجموع شمار گل‎‌های خود در این فصل از لالیگا را به ۱۷ گل رساند و در فاصله یک قدمی لواندوفسکی ۱۸ گله قرار گرفت.

رئال مادرید که در فاصله ۶ هفته تا پایان لالیگای اسپانیا با یک بازی بیشتر ۸ امتیاز با بارسلونای صدرنشین فاصله دارد، نسبت به قهرمانی ناامید شده و در تلاش برای حفظ جایگاه دومی لالیگا است.

رئال مادرید با این پیروزی از ۳۲ بازی ۶۸ امتیازی شد و اتلتیکومادرید رده سومی دوشنبه به مصاف مایورکا می‌رود که در صورت پیروزی در این دیدار به فاصله ۲ امتیازی رئال مادرید خواهد رسید.

ویدئو خلاصه بازی رئال مادرید و آلمریا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->